tråkig dag!

Åh jävla huvudvärk. Hatar att ha ont i huvudet! Blev iaf på ganska bra humör när jag hittade mina chokladhjärtan som Pablo egtt mig när jag fyllde år, och bäst-före-datumet var inte förns i sommar haha :D mums!

Idag blir det bara ta det lugnt och plugga religion, buddhism och hinduism.

Tittar ju som sagt efter en studentklänning och skulle vilja ha den här klännignen, fast i vitt ;) Skulle ifs inte banga på skorna heller :)
image130

.
Postat av: Anonym

Ska jag v ara ärlig ser det ut som ett lakan med ett skärp i midjan.. (ganska bligg guman:) men du kanske passar i den !

2007-03-19 @ 16:41:14
Postat av: sra

den ja jue fett het (;

Postat av: jag jag o jag

Fan va ful... det ser ut som en klänning gjord av tidnings papper jag lovar..ahhaha
köp nåt annat istället!

2007-03-19 @ 23:04:24

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback