baldagen inlägg 1

Gud vad skönt det är när Pablo ska upp och jobba kl 8 och jag får ligga kvar i sängen och sova hur länge jag vill haha. Idag ska jag till Angelicas skola där hon ska fixa mitt hår, hon går ju frisörlinje. Har fortfarande inte berstämt mig för om jag ska ha lockigt utsläppt eller uppsatt.

Hela dagen kommer gå åt till att fixa mig, eller iaf tänka på hur jag ska sminka mig, det vet jag inte heller. Tänkte mig något silvrigt eftersom att jag har mörjgrönt och vitt.



Svar på några frågor från förra inlägget: 

  1. När ska ni flytta? - Vi ska flytta den 1 juli
  2. Kommer förhållandet att fungera? - Det vet man ju aldrig, men det är ju så att Pablos familj har erbjudit mig att flytta med dom eftersom att dom ska flytta. Men fungerar det inte så får jag flytta hem igen hehe. Vi får hoppas på det bästa :)



Jo, det känns ganska skönt att folk sitter och skriver kommentarer till mig som bara försvinner ut i tomma intet. Jag har fått en del kommentarer som är helt onödigt, pga avensjuka eller hat, inte vet jag hehe. Men för er som inte har blogg så ska jag förklara att man kan "blocka" vissa IP-nummer (vilket syns när man skriver ett inlägg), så för det första så kan jag ta reda på vem det är (men orka lägga ner tid på det) och för det andra så blockar jag dom också. Det betyder att ni sitter och skriver inlägg till mig som jag inte ens får, vilket ni tror att jag gör, men fortsätt att skriva, ni slösar bara er egen dyrbara tid på mig :) eller rättare sagt på någonting som bara förvinner ut i tomma intet!


.
Postat av: Anonym

Bra inlägg mickiis, helt rätt håller med dig!
super blogg föresten!

2007-05-30 @ 14:43:39

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback