billiga underkläder

DOM HAR GJORT OM MIN ÄLSKLINGLÅT TILL REGGAETON! Miss fatty ;)




Idag efter fotbollsträningen gick jag in på H&M och handlade nya underkläder till mig och syrran, köpte också en liten sak till P. Jättesöta och billiga underkläder, alltid bra att ha. När jag sedan kom hem till bagis köpte jag thaimat och gick hem och satte mig framför TV:n, blev proppmätt och satte mig vid datorn och pluggade lite (känner mig duktig). Efter ett tag tog jag ett varmt bad och tvättade håret och använde min
ansiktsmask från Yves Rocher. Nu kom A hem och hon får hjälpa mig att plugga lite haha.

.
Postat av: tess

Vilken mysig dag du verkar ha haft! :)

Postat av: tess

Kanske inte plugget då... :P

2007-05-14 @ 15:42:09
URL: http://tessimone.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback