dagens outfit

image331Dagens slappa outfit:

  • Gult linne: H&M
  • Jeans - Koola anna

      



















 


.
Postat av: Isabella

Snygga jeans, :)

Postat av: Anonym

Now are you backkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wieeee:D happy happy :D:D:D:D:<3333333

2007-05-21 @ 17:48:56
Postat av: Friday

Hellu! Det står i mailet du får, typ vill du ha nedräknaren på din blogg eller på din hemsida, så är det en html kod, den koden kopierar du, sen går du in på nytt inlägg, sen bredvid där man laddar upp bild, står det html, där i den rutan klistrar du in koden. tror jag förklarade rätt? haha! jag är heller inte så het på sånt, fattar ingenting om jag ska vara ärlig med min pojkvän hjälpte mig! :) hoppas det funkar, puss!

2007-05-22 @ 01:48:53
URL: http://friday88.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback