ett par skor och leggins tack!

Sitter i skolans biblotek och har allmänt tråkigt. Har livskunskap 15.15 och vi ska iväg på yoga på friskis och svettis. Sedan ska jag viäg till stan och möta P, hoppas att han köper ett par leggins åt mig (a), skulle behöva ett par gråa till ikväll. Men jag har ångest över vad jag ska ha på mig, antingen:

 1. ljusa jeans och ett linne med stövlar nertill 
 2. gåra leggings (om jag får ett par), annars svarta och en
vit klänning
 3. leggins med kjol/shorts och ett linne


problemet är att jag inte vet vilka skor jag ska ha till dom två sista alternativen, hmm svårt! kanske ska be om att få ett par skor också haha (6)! 

.
Postat av: . . .

Bort skämd !

2007-05-15 @ 16:18:39
Postat av: Anonym

jag röstar för no.2! :)

Postat av: cathrin

fick du nåra skor eller leggings då? :)
Har du kvar den rosa klänningen,eller lämnade du den?

2007-05-15 @ 21:52:20
URL: http://joomenvisst.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback