ett telefonsamtal

Ett telefonsamtal mellan mig och Pablo!

Pablo: hej älskling, vad gör du?
Jag: Ingenting, dudå?
Pablo: nej jag ska just äta lunch, men ringer dig snart.
Jag: Okej, pusspuss
Pablo: pusspuss


3 timmar senare:

Jag: Du skulle ju ringa sa du ju
Pablo: Men jag glömde!
Jag: Du säger alltid att du ska ringa snart men ringer efter flera timmar, säg "vi hörs senare" ist.
Pablo: Okej.
Jag: Bra.
Pablo: Men jag ska äta, jag ringer snart!
Jag: Du är hopplös, hejdå!
Pablo: haha, älskar dig!

.
Postat av: Anonym

haha jag känner VERKLIGEN igen det där..
helt ärligt tror jag att alla chilenare är likadana.
min kompis som är chilenare påminner så mycket
om min pojkvän så det är läskigt, samma med Pablo!

haha det är lite roligt :)

2007-05-12 @ 15:49:33
Postat av: Anonym

Ska man skratta eller?

2007-05-12 @ 16:53:07
Postat av: Helena

Haha, jag är exakt likadan som Pablo :P

Postat av: william

klaga inte :D

2007-05-12 @ 19:36:44
URL: http://sirwilliam.blogg.se
Postat av: j

Så typiskt killar. Känner igen mig till hundra procent haha. Grejen e ju också att vi tjejer ser det på så olika jämförs med dem. Om de säger "jag ringer sen" så kan det mer vara som en replik (men om det inte var det, så gör det inget om de glömde), men för oss spelar det jävligt stor roll :)WE CARE !

2007-05-13 @ 00:40:31

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback