gulliga pojkvänner

Jag vill börja med att säga att jag är lesdsen men jag har inte haft någon större lust att blogga, men jag ska komma igång igen, I promise :)

Jag har börjat fundera på en sak, varför blir killar alltid så gulliga när man gör någonting tillsammans, som att gå på skansen eller ta en dag på gröna lund. Jag och Pablo var på gröna lund i fredags efter mitt jobb och han blev ypergullig mot mig, han höll om mig hela kvällen, tror bara att han släppte taget om mig när vi sulle åka något, han pussade på mig stup i kvarten och köpte allt jag ville ha. Han är ifs gullig annars också, jättegullig, men det blir alltid lite extra när vi gör någonting tillsammans. Är era pojkvänner också så? eller är det bara min som är allmänt sötnosig, eller knäpp haha?


Idag spillde jag cola på bordet för första gången på jobbet, men som tur var så kom det inte på någon gäst.

.
Postat av: Anonym

Nej vad gulligt, ni passar så bra ihop ni två! jättegulliga:)
och jätte kul emd ett blogginlägg haha!

2007-05-20 @ 19:31:03
Postat av: Michan

Jag har världens sötaste pojkvän också men jag håller med dig , när man gör något extra så blir dom så himla snälla och skyddar än mot precis allt . Som när vi var u egypten han släpte inte min hand en enda gång som var så himla skönt :)
Pojkvänner e allt!

2007-05-20 @ 20:58:55
Postat av: anna

Min pojkvän är alltid så, världens sötaste. Men det är ju klart att killar sna vara så, och dom famnar om en en gång extra (eller snarare tusen. haha) för att vi ska känna oss trygga och visa att vi är deras framför folk.

2007-05-21 @ 13:13:17

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback