köpte skor

Jag var domare på Evelinas match, dom vann med 6-0.
Haha vi hade städning på gården idag där alla ska delta som bor på gården, men eftersom att Evelina hade match så kunde vi ju inte följa med. Så när vi skulle tillbaka hem för att Evelina skulle duscha så att vi kunde åka till farsta och köpa skor till mig så var pappa tvungen att köra till min mammas gård, där fick jag gå av och gå hem till pappa för att hämta kläder till Evelina och så åkte vi till farmor. Pappa kunde ju inte visa sig för då hade han vart tvungen att städa och då hade vi inte hunnit köpa skor till mig. Jag hittade iaf ett par skor på skopunkten, visar bild imorgon.

Jobbet ringde idag och bad mig komma och jobba ikväll, ville inte säga nej första gången dom ringer och frågar så jag sa ja, så jag ska jobba ikväll också.

Hoppas att ni andra får en bra kväll!  ♥

.
Postat av: Bella

attans också, blir alltså inget EVSC för din del då :/ Men du får ha det så bra på jobbet istället , hoppas dina fötter inte är allt för döda efteråt ;O
Puss/Bella

2007-05-12 @ 19:30:18

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback