shopping

Kom just hem från stan där jag har vart med Petter. Vi hittade en slips i precis samma färg som min klänning så det kommer att bli skitsnyggt. Köpte också en väska och 2 par skor, samt ett par örhängen.
Visst fan kan man ha klänning nu, med strumpbyxor, inte leggins, om man ska ut. Jag tror att jag kör på det, utan leggins asså hehe. Ni får se sen ikväll hur det blev, eller sisådär vid 6tiden :)

 




Nu ska jag plugga, hej hopp!


.
Postat av: Anonym

amaagaad finaste örhängena, vart har du köpt dom?

Postat av: Friday

Sjukt snygga skor!

2007-05-23 @ 21:22:55
URL: http://friday88.blogg.se
Postat av: caroline

den väskan är så fin!

2007-05-23 @ 22:00:51
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: yes yes yes

Har en sån väska me, den är BÄST
fasst jag har i guld å svart..
den svarta e mer vardaglig och den guldiga när man vill matcha me guld skor :P eller tofflor :P
skit snyggt!

2007-05-24 @ 00:58:07

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback