sista dagen i skolan...

Idag var sista dagen i skolan inna betygen sätts, känner mig väldigt nervös. Hoppas att jag får bra betyg som jag kan söka vidare på.

Har just vart och ätit thaimat i centrum med syrran och snart ska jag iväg på Pablos match. Efter den ska vi hem till honom och ta det lugnt, kolla LOST och äta nudlar och mexicansoppa :D

.
Postat av: Anonym

en fråga bara, bor du i bagarmossen? :)
eller om man nu ska kalla det "bagis", hehe

2007-05-25 @ 17:28:26
Postat av: mamsen

God morgon älsklingen.Blir det match för dig idag?Jag vet inte om jag törs gå....Bajen brukar ju förlora när jag e närvarande på söderstadion..ring sen när du har vaknat.Jag ska in till stan o shoppa lite idag.Älskar dig..puss puss

2007-05-26 @ 09:03:40

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback