tack och lov

kom på att jag kanske skulle ha lagt upp min outfit från igårkväll eftersom att jag var ute, men så långt tänkte jag inte haha. mötte Alexandra, Jennie och Emma i cenrum och åt pizza och sedan gick vi hem till mig. Väl hemma hos mig blev det kaos, alla skulle sminka sig och fixa sig och både jag och A visste inte vad vi skulle ha på oss. När klockan blir runt 10 kommer Jessica som har vart på träning och hon ska in i duschen och sedan fixa sig. Medan J tar tid på sig så shottar jag och A tequila medan E och J dricker lite vitt vin (fjollor) haha! När alla blev klara så drog vi ut, och gud så glad jag kände mig! Skivan var på gamla Mera och lokalen var inte alls bra om ni frågar mig, man fick gå runt och leta efter folk osv. Men själva festen var helt OK, träffade gamla kompisar så det vra ju trevligt. Tog bussen som gick 02.00 från stan och var hemma vid 02.30 ungefär, så jag hoppade i säng och somnade gott. Imorse kände jag ingen baksmälla alls, eller lite kanske. Gick iaf upp och tog ett bad, ett riktigt låångt bad och sedan duschade jag. Har nyss ätit några mackor och ska snart plugga lite natur eftersom att vi har prov idag.

Tack och lov att våra fotbollstränare ställde in träningen imorse kl 08.00, hade ju inte vart så kul kanske!

.
Postat av: Frida

Wiie! Det känns sjukt att man äntligen tar studenten snart! :) Har du också bal och så snart med då? kram!

Postat av: Anonym

Vad blev det för outlift i går kväll då :)?

2007-05-16 @ 15:48:29
Postat av: Crazypill

träning klockan 8.00 är baske mig inte dåligt... =)

2007-05-16 @ 17:11:11
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Michaela

Igår blev det svarta leggings och en svart sidenklänning med ett osa sidenband strax över höfterna :)

KRAM MICHAELA

2007-05-16 @ 17:13:26
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Jörgen

Nu har TheGuide legat uppe i en månad - och redan har vi haft fler än 6000 unika besökare.
Tack för att DU besöker TheGuide!
/Jörgen

2007-05-16 @ 23:54:43
URL: http://www.TheGuide.nu

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback