VARM choklad

Idag vaknade jag 07.40 och stod utanför dörren 07.50, jag och pablo åkte tillsammans på morgonen för typ första gången och det var mys. Kom på att jag inte hade fotbollsträning utan att jag skulle till skolan och göra några uppgifter (eller 43 rättare sagt) för att få G i rättskunskap.

Eftersom att jag inte hann äta frukost imorse så fick jag springa in på pressbyrån i gullmarsplan och köpa en kanelbulle och en varm choklad, och där kan man ju snacka om varm! Jag kunde inte dricka den förens en timme efter att jag hade köpt den. När jag kom till skolan så smakade jag och den var skållhet! Eftersom att jag skulle göra mina 43 uppgifter så glömde jag helt bort min choklad och när jag var klar var den iskall, onödigt köp!

Ska jobba på råsunda idag igen, längtar!

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback