länge sen..

Oj, här var det länge sen man var, känner knappt igen mig. Mycket har hänt i mitt liv sen det sista inlägget jag skrev för j*vligt länge sen.

  • Jag bor inte längre i skogås
  • Jag har färgat håret 2 gånger (just nu är det svart)
  • Jag har börjat jobba på donken i Nacka - and i love it!
  • Jag har fått många nya vänner


  •  

    Mycket har som sagt hänt och mycket kommer att hända. Just nu vet jag varken in eller ut med Pablo, vet varken hur han vill ha det eller hur jag vill ha det, eller egentligen så vet jag det, men jag erkänner det bara inte för mig själv. Pablo har ju som sagt flyttat ut och jag vet inte hur jag ska göra, tror ifs att jag kommer att flytta hem till mamma och syster igen för jag vill inte bo i skogås, ifs så bor Raida där med mig isf men känns inte så bra just nu att bo där utan Pablo, det skulle kännas fel. 

    Jag började jobba på donken den 3 september och det är verkligen kul, inte alls stressigt som alla tror (kanske beror på att det är Nacka Mc´donalds). Har redan blivit handledare och utbildar folk så jag stortrivs. Därutan har det tillkommit många nya vänner - Elin, Andrea, Micaela, Yusuf, mf. och i love you all!


    Men nu till nuläget! Jag sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag får gå och lägga mig, ska upp och jobba imogron och är grymt trött efter helgen. Var och firade mormor idag och hela släkten var där och i lördags jobbade jag från kl 06.00(!) till 16.00 (gick upp 04.15 och fick ta nattbussen) så jag är himla trött just nu. vet inte riktigt hur det kommer gå med bloggen, har inte haft någon dator i skogås så har liksom tappat allt vad blogga heter men nu när jag antagligen kommer flytta hem eller iaf är här ofta så kanske det blir lite mer.


    Jag har saknat er - och jag vet att ni har saknat mig! LOVE
     


    .
    Postat av: nyfiken

    Berätta mer, är så nyfiken på allt som hänt!

    2007-11-18 @ 22:57:41
    Postat av: Karin

    ha en fin måndag:)

    Postat av: paulina

    vad söt du é!
    & ruggigt vackert hår.

    2007-11-19 @ 15:36:29
    URL: http://colaburk.blogg.se
    Postat av: emma

    skönare att vara singel ;) mer frihet att vara med vänner än att vara med samma person varje dag tråkig rutin lycka till med allt

    2007-11-19 @ 22:39:53
    Postat av: flipp

    FAN asså, du förstår inte, när jag läser din blogg tänker jag på min kille och mig, skulle lätt kunna bestämma fika med dig bara för att prata ut lite för jag mår PISSSSSSSSSSSSS

    jag är tillsammans med han, nu i typ 3 år, men för vilken anledning? att jag älskar han? haru kännt typ att ibland kommer ni inte till det steget du vill, och varje gång ni inte når dit så sväljer du bara det och försöker vara nöjd med det ni har, men innerst innerst INNERST inne så vet du att du vill mer? mer men inte med någon annan utan bara med han.

    dag efter dag, fuckign natt efter natt lurar man sig själv att vara lycklig.. men hur jävla lycklig e man??????????
    känner mig som ett jävla psyfall..
    vill jag ha detta förhållande frågar jag mig själv?
    joo de klart, sen börjar tänka.. VILL jag verkligen det?? jag e fan 19 år gammal och har levt en myra med det jag egentligen skule ha hunnit med om, sen fr4eågar jag mig själv men vill jag vara singel???????

    eh wtf..

    pallante ens bry mig längre..

    2007-11-24 @ 11:35:35

    Nå, vad har du på hjärtat? :)

    Namn:
    Komma ihåg dig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback