Måndag

God morgon!

är helt sjukt trött och vaknade för ett tag sen, har just ätit frukost óch sminkat mig lite och nu ska jag snart in till stan och möta melle. Måste åka om ett tag för jag är hemma hos pablo och det tar ett tag för mig att komma till stan härifrån.

Har sett en jättefin kjol på Vero Moda´s reklam, en orange/guldig pennkjol (
lite lik victoria beckhams) och nu ska jag se om den är lika fin på som på bilden. Det tycker jag så irriterande när man ser någonting som man tror ska vara jättefint och så ser det helt fel ut när man sätter på sig det.
 
Apropå bilden på Victoria så så undrar jag om någon vet vart man kan köpa en liten svart kuvertväska till utekävllar och såndant?

KRAM

.
Postat av: Anonym

HM har en svar kuvert väska för 198:-

2007-11-26 @ 20:00:42

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback