Roligare att blogga på sommaren

Det känns som att jag måste komma igång med bloggandet igen, för min egen skull. Det är skönt att sitta framför datorn ett litet tag och skriva av sig.

Är ledig idag och solen skiner, det resulterar självklart i att jag är glad! Ska snart ner och äta något och sedan åka till sköndal och möta jenny och hennes små barn. Ska nämligen vara barnvakt men det är senare ikväll, Jenny och Danne ska på derbyt mellan AIK och DIF. Visste gillar jag fotboll men den matchen tror jag att jag klarar mig utan, hoppas dock på 0-0.

Vid 6tiden ska jag och Pablo titta på en lägenhet som vi får andrahandskontrakt på om vi vill ha den, så jag hoppas verkligen att den är fin.


Nej nu ska jag börja göra mig iordning, vet dock inte om jag ska ja jeans eller kjol (med tjockare strumpbyxor), känns skönt att ha det valet :) Plattat hår blir det iaf och lite mascara. Jag smörjde nämligen in ansiktet med Doves hudlotion med en gnutta brun-utan-sol i så jag ser vårfräsch ut redan nu, så jag skippar foundation och puder!

image583

.
Postat av: Anonym

ska ni värkligen flytta ihopp igen? de gick ju inte så bra föra gången...=/
men de va en fin lägenhet ni hade....

2008-04-24 @ 23:14:27

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback