träningsdag 1

Fan vad hräligt det var att träna, fick ett schema upplagt av Daniel som han hette som jag ska göra när jag kommer dit. Jag har satsat på att försöka komma iväg och träna 3 gånger i veckan till att börja med.
Jag är så rädd att jag inte kommer ha träningvärk imorgon, kommer känna mig så dålig då haha. Jag kom dit vid 14 och kom ut 17 så något borde ju ha hänt :)

Efteråt så gick jag och Raida och åt på Ilipiato ller vad det heter, det blev en pastasallade med parmaskinka, kyckling och fetaost. Jag är ingen salladsmänniska men den här salladen var helt okej, speciellt eftersom att jag inte hade ätit sedan 11.45 och klockan då var 17.15.

image580


Nu sitter jag hemma hos Pablo, vi ska snart äta och sedan kolla tv. Puss på er

.
Postat av: eleonor

den salladen är ju heeelt underbar :) mumsigaste salladen ever :)

2008-04-10 @ 22:27:48
Postat av: carro

Tack söta du!:) God morgon!

Postat av: bitte

mmm gott

2008-04-11 @ 11:28:41
URL: http://blondiesliv.tjejsajten.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback