Fredag

God förmiddag, jag vaknade nyss!

Nu ska jag hoppa in i duschen, klä på mig, sminka mig och dra iväg till Nacka där jag ska möta Charlotte. Hoppas det blir fler klappar än igår.

Jag är på danshumör! Brukar inte ni också bli det på fredagar? Jag har inte varit ute på år och dar förutom med Rosanna förra helgen :p (det räknas förstås gumman, men du förstår hur jag menar :p), så jag vet inte vart man ska gå längre ;p

Någon som vet någon bra uteklubb med bra musik - och då menar jag reggaeton och RnB :)?








.
Postat av: Cat

Oh! Tusen tack för tipsen! =) Skall köpa någon av dem!



Självklart blir man danssugen på fredagar! ;)



Hoppas du har en bra dag!

Postat av: nathalie ♥

Sv: Ja visst är den! Hoppas du har en bra fredagkväll. Kram :D

2008-12-05 @ 17:24:06
URL: http://nattahlie.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst är det? Hoppas du hittade något riktigt bra ställe att dansa loss på!

2008-12-05 @ 22:14:04
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback