Pool eller strand?

God morgon alla glada!

Vilket vinterväder, eller inte! Jag sitter iaf och tänker på att vara utomlands, åh så härligt. Då hade jag legat vid poolem nu, med en iskall cola (med cirton!) brevid mig coh bara njutit. Jag älskar poolem och tycker mindre om stranden, hur är det med er, poolen eller stranden?

      







.
Postat av: eleonor

jag gillar att variera ^^ poolen är bra för att man slipper sand och salt.. men är det mycket vågor så är ju havet såååå mycket roligare :)

2008-12-24 @ 02:30:41
Postat av: Johanna

goooood jul på dig :) hoppas du får en jätte bra julafton =)

Postat av: annalena

God Jul på dej och hälsa din famij!

För oss vinner stranden i Kambodja där vi firade julafton förra året!!!!!!!!

Saknar det..

2008-12-24 @ 13:21:12
Postat av: TOMTE - MOR

sv: hehe okej :)

nej jag skall inte ha barn. känner mej lite för ung för det :)

2008-12-24 @ 21:19:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: ROXY

tack så jättemycket :D

hade du en bra jul igår?

2008-12-25 @ 09:31:34
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stranden helt klart =D fast jag är dock livrädd för havet haha eller sjö eller vare nu är man ligger vid =P Förra året på mallis såg vi massa maneter så jag hoppa upp på emils rygg å bad honom bokstavligt flyga därifrån! Men aa inte mänskligt dock fick han simma/ gå med mig på ryggen hela vägen fram till stranden ahha

2008-12-25 @ 12:26:49
URL: http://mellemus.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback