FB house

Jag vill börja med att säga tack till alla som önskade mig lycka till idag, vilken var ingen! Gud vad ni är oförskämda haha, det tar 15 sekunder att skriva det, men hur som helst så gick det iaf jättebra. ett stort tack till Chris som lärde mig allting som jag nu kan. Jag ska ju bli kassaansvarig så det är en del saker jag ska kunna men jag kan iaf kassan nu, vilket är en bra start! Stod t.o.m självi  kassan ett bra tag *stolt*. Kom hem för ungefär en kvart sen, lagade lite pyttipanna och stekta ägg och satte mig och åt framför datorn, jag har blivit helt beroende av Facebook´s "FB house" jag ska ha det finaste huset, jag ligger kanske inte så bra till för just den titeln men jag kämpar mig uppåt!

image543



Nej nu ska jag nog hoppa i badet, puss på er!

.
Postat av: ...

Lycka till på din andra arbetsdag iaf =)

2008-02-21 @ 21:17:07

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback