kocken mickis

Fan jag har typ gått och blivit kock, igår lagade jag mat till mamma, angelica och pablo, det blev äggludlar med "wook" av kyckling, champinjoner, broccoli och tomat&basilika-sås. En riktig höjdare om du frågar dom som åt, jag tyckte det blev super! Och nu idag på morgonen så skulle jag göra frukost (vilket jag aldrig brukar äta) så stekte jag ägg och bacon och drack apelsinjuice, i feel good! :)

Igår var vi på k15, alltså jag lovar mig själv varje helg att inte gå dit nå mer men det bler alltid så ändå, vakterna är våra vänner och musiken är bra, men igår var det grymt lite folk så jag stack hem ganska tidigt. Sov länge, vaknade för kanske 30 minuter sen och jag är fortfarande trött. Det blev en vit helg denna helg, men den är ifs inte över men det blev det iaf igår och idag ska jag hem till farmor och äta mat och sedan åka hem till Pablo så det lär inte bli någon dricka idag heller.

Veronika: tack för din kommentar om min blogg, och ja, vi är tillsammans igen, typ :p :)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback