mätt nu ;)

Åh vad gott det var med mat, åt sjukt mkt och när vi var klara så satt vi kvar i nästan en timme bara för att vi inte orkade ställa oss upp haha. Det bästa med allt var att det kom ett gäng på ca 30 killar och satte sig vid oss, vissa var sjukt snygga och jag ville inte gå därifrån haha, kändes som att jag var i himlen :) Men men, var för mätt och trött (och vissa andra saker hindrade mig) från att ens flörta lite hehe :)

Nu sitter jag hemma hos P och vi ska kolla på we own the night, den är så grymt bra, se den om ni inte redan har gjort det, jag rekomenderar den hårt!

.
Postat av: Jonna

sov gott:)

Postat av: Lisa

den har jag aldrig sett ;)
Ha en trevlig söndag!
/Lisa

2008-02-03 @ 13:22:03
URL: http://BROWNY.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback