Såhär dagen efter

Fy sjutton vilken kväll, började med förkrök i gullmars och sedan drog det iväg, vet inte ens hur haha. Blev mkt dnasande men efter ett tag så började jag må så dåligt så att jag gick hem, vodka är int min starka sida, vilket jag alltid har sagt men aldrig har lyssnat på. Men jag kom iaf hem, även om jag inte riktigt minns hur. Jag vaknade upp för ett tag sedan och mådde faktiskt bra, jag brukar inte bli bakis, lucky me! Men efter promenaden jag gick för att ta mig ner till centrum och handla fick mig att inse att jag inte är på topp idag, usch, känenr mig verkligen "dagen efter". Men tack allihopa fsom var med igår, jag hade kul så länge det varade.

P har varit i gbg och kommer hem idag så han ska komma hit, jag ska tvinga honom att hyra med sig minst 2 filmer för jag ska slappa hela dagen, eller iaf det som är kvar av den. Sitter på msn och ska få över lite bilder sen igår, då får ni se mitt hår också, vilken blev lite rödare än beräknat såg jag igår men det kan ju färgas bort, men jag vet inte om jag ska göra det eller inte. Ni får hjälpa mig :)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback