sminkkurs

Dagen på jobbet igår gick också bra :) Tiden går så himla fort här, och det är ju grymt skönt.

Gick och la mig vid 22tiden igår så imorse vaknade jag vid 08.00 pigg som en fisk eller något haha. Men jag la mig för att snoosa ett tag och sedan gick jag upp och åt frukost. Nu har jag precis varit på sminkkurs på make up stroe och är jättefin. Blev sminkad i lila färger och det blev jättefint. Man får ju smink för 495 kronor också så jag fick med mig ett puder, en clociler (eller hur det stavas) och en penna till det.

Nu ska jag snart åka hem och äta thaimat och sedan ska jag möte eleonor och melle och vi ska ha myskväl! Eller tjockiskväll som dom sa, vet inte ens vad vi sak göra, jag hoppas på att det blir någon film och massor av godis pch snacks. Ha en bra lördag everybody :)

.
Postat av: Anonym

conciler kanske?

2008-02-24 @ 20:56:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback