Bröst och läppar

image525


Innan jag somnade igår så låg jag och tänkte på silikon i läppar och bröst. Jag har många gånger tänkt att jag velat göra mina bröst en aning större, inte jättestora utan en halv/en kupa större, men samtidigt så känns det så onödigt. En av mina vänner har gjort det och det är jättefint, dom är fasta och ser inte alls ut som omgjorda. Min andra vän har det i läpparna, fast det är inte silikon i något av dessa fallen utan det är någonting annat som jag inte kan namnet på för tillfället, men min kompis som har det i läpparna går och gör det var 3e månad, ganska soft att pröva någon gång, fast läskigt om man fastnar i det sedan, mina läppar är ju fakstiskt inte så små (a).
Vad tycker ni om att göra om sig sådär?

Nej nu ska jag snart kila ivög till jobbetm är väldigt törtt eftersom Lilly var i mitt rum hela natten, men när hon bet mig i näsan så tog jag ut henne och stängde dörren, jag kunde verkligen inte sova när hon var där.

KRAM

.
Postat av: Rosa

Hej :)

Vill du bli medlem på en jättebra sida? På gratisbio.se får man helt gratis biobiljetter, eller presentkort till massa olika affärer. Allt du behöver göra är samla poäng genom gratis kampanjer eller värva folk. Medlemskapat är självklart gratis :)
Jag skulle bli jätteglad om du gick in på denna länk www.gratisbio.se och blev medlem. Du skulle hjälpa mig samla poäng då:) Sen när du blivit medlem skulle du säkert också bli glad om någon gjorde samma sak för dig ;)

Ha en bra dag. Och jag hoppas du får många biobiljetter/presentkort

2008-01-09 @ 16:45:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback