hej 2008

Hej på er, första inlägget år 2008 haha. Det känns konstigt att säga 2008, visst gör det? Gårdagen började med middag hemma hos alexandra, vi var 10 små flickor som åt kött och potatisgratäng, mums! Efter mycket prat och mys satte vi oss i soffan och började leka lite "drick-lekar" tills folket kom, vid en sisådär 23tiden. Innan 23 kändes det helt värdelöst, som att niga skulle komma men helt plötsligt var hela radhuset fullt av folk, det var trångt över allt, och det bara svämmade på, mer och mer folk kom och vid 12slaget var i minst 50 personer, kände inte ens hälften haha.

Jag drog mig hemåt vid ettiden eftersom att jag jobbade idag och för att jag var lite smått sjuk. Kändes inte så kul efter ett litet bråk heller. Så jag skulle ta bussen och när jag kom till bussen så fick jag först åka två stationer för att komma till en annan station för att byta buss mot stan, när jag då kommer till den nadra stationen så ser jag hur det står 100tals ungdommar och bara hänger, och swedan 4 polisbilar. Jag tänkte först inte gå av men sedan gjorde jag det och ställde mig och väntade i 20 minuter - bussen var försenad. Jag frös fötterna va mig (hade pumps och strumpbyxor, ni frattar tjejer) och ville bara börja gråta för jag mådde piss. Så när bussen äntligen kommer så ÅKER DEN FÖRBI! HALLÅ, de åker förbi. Antagligen bara för att vi var för många vid stationen, men hallå, får man göra så? Jag trodde jag skulle dö. Men efter ett tag så gick jag och en annan tjej till stationen efter och stod där. Nästa buss skulle gå efter en timme men som tur var så satee dom in en extrabuss :)

 


Mitt nyårslöfte var ju att sluta röka och jag har inte rökt sen 12slaget igår, bravo mig :) KRAM

.
Postat av: emelie

hej! var med i min outfittävling där man kan vinna en Diorparfym. Du har idag på dig! =)

http://emelieisaksson.blogg.se/1199018906_tvling.html#comment

Postat av: Denise

Tack så jätte mycket!
God fortsättning! :-D

2008-01-01 @ 21:33:05
URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Postat av: emilia

emilia svarar;
www.ditthoroskop.nu
sen skriver du in ditt födelsedatum tex

1991 juni 10 eller nåt=) sen äre bara att klicka fram:)

2008-01-01 @ 22:40:09
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback