igen!

Gud vad jag har tråkigt, filmen är klar och jag har hunnit ta ett bad och läst min bok. Fan juste, jag ska ringa melle och kanske möta upp henne, det är verkligen den tjejen jag kan snacka med om allt. Har inte träffat henne på evigheter känns det som, vi har faktiskt inte träffats alls i år :( Miss her!

Jag försöker på nytt, jag vet att det är enkelt men jag tror kanske inte att ni är så smarta, eller hur? hahaha ;)

image524

.
Postat av: malin

sandra bullock?

Postat av: Anonym

paula abdul?

2008-01-08 @ 22:24:40
Postat av: Emelie

DUUUUU ÄR VÄRLDENS BÄSTA :D alltid och alltid!!
saknar dig massor babe :) när kommer du hem imorgon?

2008-01-09 @ 03:37:26
URL: http://mellemus.blogg.se
Postat av: anna

sandra bullock?

2008-01-13 @ 13:31:52

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback