stark låt?

Har haft en härlig dag på stan med Louise idag, massa shopping och god mat (jag åt ifs inte). Jag köpte en svart kjol, ett par jeans, en svart bollero, gåra strumpbyxor, mascara och en svart tröja. ch jag känner mig så glad för allt jag har köpt, men känner mig mindre glad över hur mycket pengar jag har kvar på kontot - löning om 2 veckor, inte så stabilt kanske, men jag får leva på bröd och vatten ;)

Jag mår ju som sagt inte jättestabilt just nu, och låtar kan verkligen få en att tänka och må sämre/bättre. Vissa låtar kan jag inte ens lyssan på utan att bryta ihop medans andra låtar får mig att känna mig stark, som tex. Beynces - Irreplacebule. Den får mig att känna mig stark och att jag kan göra vad som helst, typ! haha, svårt att förklara. Något tips på en bra låt som får en att känna sig stark? KRAM

.
Postat av: jessica

hej gumman :) ladda ner "fine" med whitney houston. den är riktigt skön. och den där låten med blaque. :D you will feel so much better!

hoppas det är ok med dig iaf. kram kram

2008-01-11 @ 20:41:37
Postat av: Anonym

cHRIS BROWNS LÅT: wALL TO WALL:d hA DET:)

2008-01-12 @ 13:39:45

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback