Varmt vatten

Nu har jag kommit upp ur badet och jag vill bara i igen, det är så skönt. men jag är lite konstig när jag badar, jag sätter på kranen jättelite och ligger och fryser lite och sedan blir det varmare och varmare hela tiden, så mysigt. Sedan när man stänger av vattnet och badkaret är uppfyllt så häller jag ut vattnet och går upp, eller så häller jag ut det och tappar upp nytt vatten :) Och fy, det är så jobbigt när det blir så varmt, för jag har alltid jättevarmt vatten och då blir det helt immigt på spegeln och det rimmer typ små svettdroppar nerför pannan haha. Jag kommer ihåg när jag och Angelica, min syster, var små och skulle bada tillsammans, då ville jag jämt ha varmt och hon ville ha kallt så jag fick sitta närmast kranen och hälla i varmt vatten sist.

KRAM

.
Postat av: Natta

tack :)

brunt!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback