Grönan och The happening

Igår vaknade jag av klockan som ringe 09.30. Jag gick upp och gjorde frukost till Pablo medans han tittade på tv. Vid 11tiden kom evelina (min yngsta syster) och så stack vi iväg till grönan. Vi åkte en massa saker men katapulten bangade jag på så den fick evelina och Pablo åka själva. I år är det första gången som evelina får åka allt och det är väldigt läskigt, hennes favorit är extreme (min också) och den var så läskig att åka med henne, det kändes som att hon skulle ramla ut hela tiden :/ men det gick bra.



Efter grönan åkte vi hem till mig och grillade med mamma och alla på gården och sen tittade vi på film. Det blev The happening, och den är ingenting som jag skulle rekomendera, jag har tänkt att se den på bio och jag är så glad att jag inte la ner ett öre på den filmen, den sög rent ut sagt.


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback