Liten shoppingtur

Var på en liten shoppingtur på rasten, gick till Vila och fick tag i em rosa tröja som jag blev helt kär i, prövade den nyss och sen var geymt skön också :) Sedan köpte jag en vit tunika som jag dessvärre är osäker på, kanske skulle ha köpt en storlek mindre. Vad tycker ni? (förlåt den dåliga kvalitén, men digisen är med ange i grekland).

  
 


.
Postat av: Hanna

Snygga! :D

2008-07-04 @ 22:25:59
Postat av: Jonna

snyggt:)

Postat av: melinda

den rosa tröjjan var grymt snygg!



jag älskar när linnen är stora å fluffiga, svalkar skönt och så kan man proppa i sig hur mycket mat som helst under dagen utan att magen sticker ut haha :D

min mage svullnar som fan när jag äter, och jag är ett matvrak ( fast nu menar jag inte när jag är gravid, de klart den sticker ut nu :)

2008-07-04 @ 23:55:12
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Trinidad

Snyggt

2008-07-07 @ 14:06:12
URL: http://exclusive.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback