Puss och love

Åh vad min blogg är ful nu :( Har en kort rast på jobbet. pappa har iaf räddat min dag, jag ska se bajenmatchen på tv hemma hos honom, så slipper jag stå ute i regnet :D Något positivt iaf. Jag är grymt irii idag, men nu sitter jag och trycker i mig cola och kexchoklad så lite glad blir jag nog. Får sluta 18.30 också så det är ett plus :) Jag försökte mobilblogga men det gick åt helvette?!? Oj nu svor jag, eller är helvette ens ett svärord? Tycker du det? ;p


Puss and love

.
Postat av: Sojung

sv: haha jag älskar min frissa:D

Postat av: Stephanie

Min bok ska handla om när ett olagligt förhållande. Hehe, det lät spännande. Men det ska bli en roman som skildrar gränsen mellan vad som är okej och inte!

2008-07-07 @ 19:56:59
URL: http://peffling.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback