klippa kort?

Åh vad Saleisha i top model är söt. Hon ser precis ut som min systers kompis lillesyster, dom är grymt lika. Me iaf, jag funderar på att klippa mig som henne, men jag tror dock inte att jag vågar. Jag har fått så långt hår och är nöjd med det men jag skulle vilja testa något nytt, undrar om jag vågar...

image548

Hon är grymt vacker på den lilla bilden, visst!

.
Postat av: Anonym

åh nej, don't. :O
Du passar i ditt långa hår!

Postat av: Fannie

Hennes frisyr är snygg, men jag hade hellre klippt mig med lite skarpare klippning, eller vad man nu säger, det blir så rund(?) ser ut som hon har peruk, men kort frilla är alltid hett!! =)

2008-03-06 @ 22:30:07
URL: http://fancyfannie.blogg.se
Postat av: lisette

du får inte klippa av ditt hår :| DET ÄR SÅ FINT!

2008-03-08 @ 12:43:46
URL: http://lisettee.blogg.se
Postat av: Paula

Du är vacker som du är! Gör inget du kommer att ångra.

2008-03-09 @ 23:21:32

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback