Gamla bekanta

Jag tycker att det är så gulligt att alla man gick i högstadiet med förut, som man inte ens pratade med men visste vem det var har blivit sjukt trevliga när man ser dom. Dom hälsar och frågar hur det är osv.. det visar verkligen på mognad haha, kom bara att tänka på det när jag träffa en kille på konsum för ett tag sen..

Sitter på jobbet nu, mår fortfarande inte bra, mår illa till och från och kan inte äta :/ Ska nog ta mig till en läkare på torsdag när jag är ledig. Ska nog dra med mig eleonor och melle, eller vi ska iaf till UM så någon av dom (eller båda) kanske får följa med mig också, att gå till läkaren själv är inte alls skojj!


Nej, nu ska jag in och pinas igen.. PUSS







.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback