mickis ska träna

Slutade 17.30 idag, grymt skönt! Ringde mamma vad 4-tiden för att berätta att jag ska träna med tulinge idag, men hon svarade inte så jag antog att hon jobbade. Ringde tillbaka nu (efter 7) eftersom jag trodde hon precis hade slutat, men då visade det sig att hon slutade 17.45 och hade inte ens ringt upp :O Jag är besviken mamma! Eller så besviken jag kan vara iaf :)

Ska som sagt träna med tullning ikväll, trodde jag skulle vara mer nervös men jag är helttaggad, sitter redan iklädd fotbollskläderna och ska inte åka förens om 45 minuter. Är dock väldigt skönt att jag får skjuts av Pablo och Maria eftersom det är en blit med bussen från tullinge station. Har inte tränat på 2 långa år så kommer nog inte hänga med så jättebra på spänstträningen dom ska ha första 45 minuterna.

Önska mig lycka till :)







ps, kommer missa top model, men får se reprisen, någon som vet när den är?

.
Postat av: HANNAH

Du beskrev den helt perfekt, och ja den gör jag väldigt ofta faktiskt, men det hjälper inte.. mina organ sitter jätte långt ut. har inget fett på min mage, men ändå sticker just mina muskler ut där.. skitfult!

Postat av: HANNAH

Vad menar du med "har du också" har du varit modell i moore? TRor du att jag har det?

2009-01-28 @ 21:04:02
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback