Top model

Har precis tittat top model, Elina är absolut min favorit :) Älskar hennes hår hon fick.



Jag vet inte om jag är efter men Kira Plastinina, den 15årige designer var grymt söt och hennes klänningar var minst lika söta! Grymt att bara vara 15 år och känd designer!


.
Postat av: Prisci

Jodå gumman d finns plats kvar för att va me i dansgruppen...

Vi tränar tisdagar o torsdagar - Tis 18-21 o Tors 19.30 -22.

I Skärholmens Ungdomsgård...2a hemmet...

Om du inte vet vart d ligger kan du höra av dig till mig...

073-713 02 15.



Om du kan titta förbi nästa torsdag skulle d va kul...kanske provträna...eller kolla på första gången e helt ok..



/Prisci

Postat av: D.

jag gillar också hennes nya frisyr, kan inte riktigt förstå att hon inte gör det!

2009-01-22 @ 11:39:13
URL: http://denas.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback