tack för idag syster

Så var man på båten igen då, ganska länge sen. Men mamma lockade med god mat och tv så det blir super! Kom hit för ett tag sen, gjorde mig en latte och satte mig på bryggan men pelles stickade tröja, en jacka och cigg oc samtalade med Rosanna, mys! Nu sitter jag här helt ensam och väntar på att mamma och pelle ska komma hem..

Blev ganska (läs; för) mycket shopping för min del idag.. ett psr stövlar från Vagabond, som jag inte ens tänker gå in på vad dom kostade, en kofta, ett par leggings och en ansiktsmask. Bilder kommer upp imorgon eller på onsdag. Jag verkligen älskar leggingsarna jag köpte, dom är i vanligt svart tyg men på sidorna är det latex, underbart! Så lite fattigare - men grymt mycket snyggare ;) (så får man tänka, visst?)







.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback