Bajen bajen, älskade bajen!

Fy fan vad skönt! 3 poäng tagna!! och det var mer folk på Bajenmatchen än på djurgårdens haha! VI BARA SUPER I ETTAN!!! Bajentåget var så jävla bra! Jag, nettan, Jonte och Ojje mötte upp Malin och gänger utanför jägarn och sen drog det iväg med tåget mot söderstadion (kärlek)! Efter 1-0 målet som kom redan efter 3 minuter så trodde jag att jag skulle svimma, var i sån extas efter att ha skrikit så mycket och hjärtat dunkade i 180.. helt plöstligt slog huvudvärken till men jag klarade av att tänka på annat och koncentrera mig på matchen så jag kände inte av huvuvärken förens efter matchen.

Då blev det hem till bagis för alla och in på grillen, och det var vi inte ensamna om att vara. Det var vi och ca 10 andra bajare som skulle senäta :) Men vem tycker inte om att trängas med bajare?!
















.
Postat av: eLi

Hej, är du veckans bloggtips? Eller vill du tipsa om någon bra blogg? :)

Postat av: JENNIE

Hej! Hoppas att jag inte stör. Önskar dig en mysig onsdagskväll & hoppas att du har en bra vecka! (:

Gillar du glassen Ben & Jerry's ? Isåfall - vilken är din favorit smak ?



KRAM Jennie

2010-04-21 @ 19:51:34
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; tack! :)

2010-04-21 @ 19:54:20
URL: http://emmiemiliaa.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Hej! Hoppas att jag inte stör. Önskar dig en mysig onsdagskväll & hoppas att du har en bra vecka! (:

Gillar du glassen Ben & Jerry's ? Isåfall - vilken är din favorit smak ?



KRAM Jennie

2010-04-21 @ 20:12:00
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback