till min mamma

Hur fasen har jag tänkt nu.. 6 månader utan dig, kommer att bli jäkligt svårt! Jag kan inte med ord beskriva hur JÄVLA mycket du betyder för mig och hur svårt det kommer att vara att inte kunna krama dig på så lång tid. Att du kommer att vara så lång bort kommer vara det svåraste med att vara där. Det känns så konstigt att inte uppleva mitt livs äventyr med dig, utan jag ska göra det själv. Du finns alltid med mig i mitt hjärta och jag kommer att tänka på dig varje minut som jag är borta.

All min kärlek till dig, min älskade mamma!

.
Postat av: Mamsen

Och hur ska jag klara mig då har du tänkt dig?? Kommer att bli ett jobbigt o väldigt tomt halvår,tro mig.Älskar dig.....puss o kram


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback