vill ha sol nu, inte om en vecka!

Blev afterwork med Jessica & alexandra, riktigt mysigt! Vi drog oss till högbergs där vi åt och slingrade drinkar. Jag åt en spagetthiröra med schampi :D Efter det drog vi oss vidare till högbergs och efter det blev det hemgång. Efter detta jäkla väder så tog det mig säkert 15 minuter att ta mig hem från tunnelbanan när det brukar ta ca 5.. skitsegt, HATAR snö! Skönt att man snart åker iväg en vecka iaf! Längtar som fan!!

Vårt hotell :)



 

 

 


.
Postat av: frida

Gud så skönt det såg ut!

Postat av: eleonor

jag tycker inte synd om dig... jag vill också ha sol nu, men jag får vänta till i sommar när jag åker till bali (nej, jag tror inte det blir någon sol i sverige iår heller. svensk sommar = regn!).

2010-01-30 @ 11:23:45
Postat av: denise - personlig modeblogg

vart är det du har varit? =) själv åker jag o sambon till Thailand på söndag

2010-03-15 @ 11:54:18
URL: http://danajs.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback