Livet är underbart!

Ah jag får panik med stort P, alltså Panik!! 
Jag vill se bajenmatchen men har inga pengar att gå för och jag hittar ingenstans på internet där man kan se/lyssna gratis.. 
Idag har det annars varit en underbar dag, Vaknade vid 06.30 (det var dock inte så underbart) och gick och hämtade upp Evelina och åkte med henne till tyresö där hon skulle spela golf. Hon gick ut 09.20 och jag fick inte följa med så jag åkte till båten och gjorde mamma sällskap med en latte innan hon skulle gå till jobbet. Vi vandrade från Djurgården till gallerian där vi satte oss och jag år sushi :) 
Klockan 12 blev det raka vägen till medis/melanders för att möta upp Louise och Marie och titta på Chile, vinst!!! :D Efter matchen tänkte jag och Louise gå och se den nya dansfilmen Street dance men den gick inte för ens klockan 18 så vi åkte hem till henne, la oss på hennes gräsmatta och solade och snackade sex hihi :D Sedan blev det "matlagning" och nu sitter jag i lägenheten i kärrtorp och väntar på Jonte!
Livet är underbart!

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback