Mamma mia ikväll

Idag har jag bara haft kidsclub men dagen har gått fort, ska iväg på "coktailpartyt" vid 6 och översätta det hotellchefen säger och sen ska vi iväg till aegean och ha vår första Mamma miashow, jag ska vara bakrundsdansare. Ska ha på mig jättefina glittriga kläder haha :) Är inte så nervös (än iaf) men jag tänker att det får gå som det går.

Saknaden av alla där hemma är enorm men försöker att inte tänka på det, men min kära älskling poppar upp i mitt huvud precis hela tiden, KOM HIT NU JONATHAN!!!






Evelina & Angelica - älskar er <3

.
Postat av: mamsen

Hoppas allt är bra med idag min prinsessa, loggar in ikväll o kollar om du är där. pussar i massor till dig mitt hjärta

2010-06-04 @ 10:07:31
Postat av: Evelina

Vad du än väljer och vad du än kör så kommer vi alltid att stå vid din sida.... I LOVE YOU

2010-06-07 @ 20:41:57

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback