fredag!

Allt börjar kännas bättre här nere, det kommer nog att gå bra. Om 3 dagar så har jag och emma vår lediga dag och ska då ner till stranden och kanske åka tillrodos stad. Kan juli utgång på måndag då eftersom vi kan vara bakis :p

Nu är det snart kidsdisco men vi kommer inte vara på scenen pga vädret så vi kommer atta inne ist. Det är jättebra eftersom att jag inte kan alla danser ännu så jag kan lära mig dom ikväll och göra dom på scenen på måndag då jag också har discot :)

Fixade sim-kort idag men det kommer inte att börja fungera för ens imorgon, skriver mitt nya nr här då!


KÄRLEK FRÅN RHODOS!

.
Postat av: eleonor

KÄRLEK FRÅN TELEFONPLAN <3 haha :) hunbun säg till när du vet vart du ska vara så kaaanske vi kommer och hälsar på!! Love u <3

2010-05-21 @ 17:47:13
Postat av: mamsen

Saknar dig så min vackra dotter...puss

2010-05-21 @ 22:53:44

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback