miss you all

åh vad jag saknar er alla. Sitter på balkongen nu igen och ska fixa mig inför middagen och kvällen. De andra 3 ska bort till de andra hotellet ikväll så jag får vara själv på showen, viklet kommer att vara kareoke :p Känns så ensamt när man är själv spec när man ska gå ensam hem sen, så mörkt och läskigt!

jag får tänka positivt, det kommer nog att gå bra allting. Saknade av dig Jonathan är så stor, trodde inte att det skulle bli såhär jobbigt- Självklart saknar jag er andra jättemycket men hallå, jag är nykär :D


Emma & jimmy på kidsdisco :)


Middag, jimmy, alex och emma längst fram, mitt team!
Tjejerna bakom har kidsclub på dagarna :)


Jag emma och 2 små svenska tjejer, tilda och agnes!

all min kärlek till mina älskade där hemma!


.
Postat av: Angelica

va fina bilder, kul att se :D<3 love<3

2010-05-20 @ 20:38:29
Postat av: Evelina lindholm

Jag kommer aldrig och glömma dig du finns här hos mig <3 :# I love you <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-05-27 @ 14:32:54

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback