några dagar

Måste börja med att skriva, Evelina, jag älskar dig också :D Och tack för hjälpen i lördags!

Middag och utgång med laget i fredags, jag var dock bara med på middagen för de andra drog till amba efter och det är inte riktigt ett ställe i min smak.
Lördagen - BAJENMATCH!!!! Tyvärr förlorade vi med 0-1 mot helsingbord men stämningen var otrolig och jag är så glad att jag och jeanette fick biljetter i klacken tillslut! Efter matchen blev det bio, due date, och sedan hem för att sova.

 
Var och såg Saw 3D med catti igår, sjukt äcklig. Catti kom förbi mitt jobb och höll mig sällskap i ca en och en halv timme och sedan åkte vi in till stan, dagen på jobbet igår gick väldigt fort tack vare catti :)




.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback