Fredag = party!

Mamma jag älskar dig! Blev sjukt orolig igår, gör aldrig mer så!

Snart ska jag till systemet och sedan hem till nett, blir party party ikväll, och för en gång skull planerar jag att bli full, det var så himla länge sen nu! Ungefär 6 månader tror jag, helt sjukt. Visst drack jag (en gång) i marmaris men då blev jag bara lullig, gud jag låter som en fjortis haha men ibland måste man!

Efter utgången ska jag träffa f som ska åka iväg på kryssning imorgon, men det är bara äver en natt så jag klara mig haha! Imorogn blir det städning här hemma iaf! PUSS


.
Postat av: mamsen

Förlåt...ska verkligen tänka mig för nästa gång jag blir sjuk..puss,ha en kul kväll

2010-09-17 @ 18:43:49

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback