jobbig morgon

igår blev det ganska sent, jag, Evelina, Angelica och Pablo sov hemma hos mamma igår kväll. Vi tittade på filmen som var helt okej, ganska läskig haha, sedan somnade Evelina och vi andra började spela poker och dricka varm choklad. Jag och Angelica vann, eftersom att vi slutade spela efter att en hade åkt ut (som alltså blev pablo, oväntat?). Efter vinsten började vi spela game of life, ett ganska roligt spel men efter ett tag blir det lite segt.

Imorse vaknade jag av att Pablos klocka ringde kl 07.00 för att han skulle upp till jobbet, men som vanligt så får jag dra upp honom ur sängen, fixa frukost och få iväg honom. Efter att han hade gått la jag mig i sängen igen och jag hann nog inte ligga där i ens 10 minuter innan Evelina kom och sa att hon ville ha frukost, så vi begav oss till köket och åt mackor och Oboy. Efter det skulle hon bada och nu sitter hon och tittar på TV medans jag sitter här. Ska nog också ta mig ett bad snart eftersom att vi systrar och Åsa ska in till stan sen och köpa

* Löshår till mig
* Present till Pappa.

Sedan ska vi möta Pablo och sen blir det nog till att äta lite och åka hem.

(jag drar en pose :p)
image246

.
Postat av: Minna


söt bild

Postat av: Karin

men tack:)
hihi söt bild.. ha en fin dag!

2007-04-30 @ 10:22:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sara

fin bild :P

2007-04-30 @ 11:50:42
Postat av: Maria

Vilken söt bild! :D

2007-04-30 @ 12:55:18
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Bella

Japp de e det:D

2007-04-30 @ 14:44:57
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Anonym

gullig bild.. jasså lös hår.. vadå ska du göra extanson i gen?:) något specielt som till studenten elr?=) vart ska du göra? och köpa håret:p

2007-04-30 @ 17:10:52

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback