besviken

Har varit hemma hos eleonor och tittar på fyra avsnitt av Gossip Girl och jag blev faktiskt lite besviken, dom har tagit bort så mkt. Och sedan är det en person som inte är med men som är med i boken. aja det blev bättre och bättre för varje avsnitt iaf så det kommer säkert att bli super.

Kom hem för ett tag sen så jag tog ett bad och nu ska jag packa upp allting, det säger jag ifs varje dag men jag orkar aldrig. Ska bara lägga allt i lådorna så får jag fixa allt i ordning senare :)

.
Postat av: eleonor

vanessa eller vad hon heter (daniels vän) kommer tillbaka i 5e eller 6e avsnittet.. hon hade tydligen flyttat för ett år sedan :P men du får komma o kika själv jag ska inte berätta :D

2007-12-03 @ 09:41:48

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback