en underbar vän

Så har ännu en dag gått på lovet och skolan närmar sig, ångest! Känns bara som att jag inte orkar längre, bråkade med pablo idag (igen!) så jag gick ut och träffade eleonor. Vi tog en promenad och pratade om allt möjligt och jag kan bara säga att jag är så glad över att ha en vän som dig!
Efter promenaden träffade vi mamma (som gjort en hårförlägning, skitsnyggt!) och gick och åt thaimat, mamma bjöd såklart! Det är så skönt att ha en mamma som man kan prata om allt med, som verkligen vet vad jag menar och ger mig goda råd, önskar att alla hade en mamma som min.
Eleonor följde med mig hem och vi kollade på djävulen bär prada och sedan masserade vi varandra som vanligt. Filmen var bra, skitfina kläder och inte tala om skorna, fantastiska!

det är sjuk hur man kan må dåligt och sedan träffar man en person så blir allt bra, eleonor du är värd mer än guldigaste guld



.
Postat av: eleonor

du betyder mycket för mig med, älskade :)


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback