fika och bikini

Fan ena sekunden är det fint väder och nästa är det massa moln. Får bli jeans idag trotts allt. Ska snart iväg till stan och möta alexandra, vi ska fika och titta på bikini till mig.
 Fast jag är ledig så gick jag upp vid 8 imorse och ringde runt efter lägenheter, men det gick ju som det gick, rent åt helvette!!! Att det ska vara så jävla svårt att få tag i en lägenhet.

Nej nu ska jag sminka mig och så, puss på er söta!

.
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja verkligen. ;)

Postat av: melinda

ja de är fan svårt å hitta lägenheter ibland, men vill du bo i bushen så finns det alltid nåra lediga här haha! vart i sverige bor du föressten?

hade gött

2008-07-23 @ 22:24:45
URL: http://melindalin.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback