Morgonkvisten

Har precis kommit till jobbet. Åt frukost på vägen som jag köpte på 7eleven. varken dom eller pressbyrån har god latte och jag blir så iriiterad. Ännu mer irriterad blev jag när jag fick en liten latte ist för en stor och hon säger, men du sa ju bara en latte. NEJ jag sa en STOR latte!!! Men skitsamma, den var iaf inte god så det blev väl bra med en liten tillslut.

Grymt skönt det är att öppna 11. Jag vaknade vid 9 och sminkade mig hemma, vilket jag aldrig brukar göra, jag gör det på bussen. Det som är bäst med det är att jag inte behöver ha med mig en stor väska utan tog min lilla svarta idag. Jag ska ju direkt till bajenmatchen efter jobbet så jag tog med bajentröjan och halsduk till mamma. Jag köpte en egen igår med texten: Just idag är jag stark.

Nej nu ska jag kolla mailen och sedan in och jobba. ha en bra dag pussgurkor :D

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback